W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
INFORMACJE
WYBORY SAMORZĄDOWE 2014
WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2014
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
GMINA POLICE
WŁADZE I STRUKTURA
PRAWO LOKALNE
FINANSE GMINY
PRZETARGI I OGŁOSZENIA
SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
SPÓŁKI GMINNE
SPÓŁKI Z UDZIAŁEM GMINY
Strona główna > PRZETARGI I OGŁOSZENIA > Komunikaty i obwieszczenia > 2014 > Zawiadomienie- informacja o złożonym wniosku o wydanie decyzji o...

Zawiadomienie- informacja o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Uruchomienie procesu produkcyjnego elementów do turbin wiatrowych”

Nasz znak: OŚ.6220.21.2013.BS

Police, 26.02.2014r.

Zawiadomienie

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235) a także art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) Burmistrz Polic podaje do publicznej wiadomości informację, o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Uruchomienie procesu produkcyjnego elementów do turbin wiatrowych” planowanego do realizacji w miejscowości Trzeszczyn przy ul. Kościuszki 48 na działkach
nr 136/5 i 134/3 (obręb Trzeszczyn).

Inwestorem zadania jest Jupiter Group Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Malczewskiego 9a/3.

Informacja ta zostaje również zamieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o ww. wniosku.

Przedmiotem inwestycji jest budowa nowego zakładu produkującego elementy turbin wiatrowych. Inwestor przewiduje również produkcję innych elementów np. produkcja elementów jachtów.

W zakładzie produkcja odbywać się będzie przy zastosowaniu różnych rodzajów technologii poczynając od ręcznego układania warstw laminatu do metody próżniowego formowania warstwy poliestrowej zbrojonej matą szklaną. Do produkcji zastosowane zostanie włókno szklane wzmocnione tworzywem sztucznym.

W skład zakładu wejdą następujące elementy:

· hala produkcyjna H1 i H2 (istniejące – produkcja laminatów);

· hala H3 (istniejąca – obróbka mechaniczna elementów - cięcie i szlifowanie);

· magazyn M1 (istniejący);

· magazyn M2 (istniejący);

· budynek biurowo-socjalny (istniejący);

· hala obróbki pianki (nowa);

· budynek techniczny (nowy);

· przepompownia (nowa);

· zbiornik wody p.poż (nowy) o pojemności roboczej ok. 800 m3;

· cyklon (nowy) wraz z kontenerem;

· stacja trafo (nowa);

· ciągi transportowe;

· ogrodzenie obiektu (istniejące i nowe);

· parkingi, place magazynowe.

Hale zostaną wyposażone w centrale wentylacyjne. Rozbudowana zostanie sieć kanalizacji wody deszczowej (wraz ze studniami chłonnymi), sieć wodociągowa, energii elektrycznej i gazowa. Przewidziano również budowę nowego komina.

Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Polic natomiast organem uzgadniającym
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie a opiniującym Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach.

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz składania uwag i wniosków (w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia
18 września 2001r. o podpisie elektronicznym) do Urzędu Miejskiego w Policach z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 3, w terminie 21-dniowym od daty podania tej informacji do publicznej wiadomości (od 27.02.2014r. do 20.03.2014r.) w dniach - poniedziałek od godz. 700 do 16 00, wtorek-środa w godzinach od 700 do 1500 oraz czwartek-piątek od godz. 730 do 1500.

Postępowanie toczy się w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 2, tel: (91) 4311802.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Polic.

Ewentualna konieczność przeprowadzenia rozprawy administracyjnej wyniknie w trakcie prowadzenia procedury.

Informuję również, iż nie jest prowadzone postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania.




Wytworzył: Beata Szecht (26 lutego 2014)
Opublikował: Joanna Szmuksta (27 lutego 2014, 10:48:06)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1050

wersja do zapisu wersja do druku